jueves, 29 de enero de 2009

Izas, quizas!!!



Vall d'Izas!!! Sortim amb el Pumilla amb els piolets esmolats a la recerca de bones condicions!!!
En trobem "Historie du l'Eau" formada, potser una mica justa però El Silver que és un crack s'enfila per on li ve de gust. Jo amb més pena que gloria vaig darrera i em toquen els llargs més guarrillos, sense gel i amb el culet apretat, on són els seguros??? Seguim amunt!!! 
Pumilla on fire!!! Per sort l'ultim llarg, un llarg mur de gel me'l sedeix. Surt a l'ensable, poso tots els cargols  que tinc, i per que no en tinc més que sino...
Lo divertit van ser les purgues de neu que anaven caient cada 2x3, així és la muntanya, i nosaltres uns flipats!!!
Passem per Jaca, una cervezeta i a pensar en demà!!! "La colgada" objectiu valent!!! Cap problema Silver resoldrà si jo no puc!!! Sopar en un restaurentet i a dormir a la Furgo!!!
Dormo com un nen petit, només molestat pel Silver que pregunta no se que del sopar... Pobre, tota la nit vomitant sota la nevada que queia amb ganes!!! Al matí encara no havia dormit, el mal de panxa el té fet caldo, a sobre la nevada, que ja acumulava uns 20cm, evidentment ens fa desistir del nostre objectiu!!!
Marxem, neu per tot arreu a 20km/h buf que la furgo és del Silver però ell no pot conduir!!!
Darrera una lleva-neus fem camí.
A Barbastro parem a l'hospital, la panxa del colega així ho requereix. Esprera, espera, finalment Pumilla surt mig fugant-se.
 -Vamonos!!! 
-???  Així va ser, cansat de l'espera i veient el colapsa. Que se'l mirin a casa!!!
Per la nit m'informa via telefonica que es dirigeix a quiròfan!!! Apendiscitis!!! 

1 comentario:

  1. Mofletitos eres un exagerado, de niño pequeño nada que roncabas como un oso, solo vomité dos veces y de 20 cm nada 18, venga que te vaya bonito en Alpes

    ResponderEliminar